tirsdag 16. august 2011

Jens Stoltenberg på UiN

Statsministeren kom på besøk i dag og var med på talemaratonet til åpninga av Norges yngste universitet - UiN! Det var underholdning av ei som heter Tale i form av sang og musikk og noe blei filma av både TV2 og NRK, og jeg kom med på nyhetenes bilder derfra ettersom jeg satt på første rad! Juhu!

Masse folk på plassen:

Statsministeren kom:

Jens Stoltenberg:

Vi fikk masse informasjon om studiet, fakultetet og lærerne, hørte på underholdninga og fikk en omvisning av fadderne våre med pizza som avslutning. Så møttes mange i klassa på "Samfunnet" og spilte kort noen timer før jeg dro hjem.

Noen av folka som spilte kort:

2 kommentarer:

  1. Så deg på TV... :-D Kjempemoro.... og kjempespennende nytt skoleår... :-D Klem

    SvarSlett
  2. Jaaaaaa! Jeg var på TV! Jeg fant et klipp for noen dager sida om studenter som sover på feltsenger på skolen - der var jeg også! Kult!

    SvarSlett