torsdag 25. august 2011

Bådåddjotur og sandvolleyballturnering

I går var jeg på en skikkelig langtur for å hente sykkelen min! Etter skolen var det fortsatt strålende vær og varmt, så da bestemte jeg meg for å GÅ til byen. Jeg tok noen bilder på vei inn til byen og litt rundt omkring der (etter den 1 t. og 50 min. lange "spaser"turen).

Rett ved skiltet inn til Støver (der jeg bor):

En sommerfugl på gangveien:

Hester som beiter nede mot havet:

Han selveste Pelle Politibil i Salten Politidistrikt:

Både på norsk og samisk:

Så fikk jeg henta sykkelen min - den er herved erklært friskmeldt! Da var det bare å prøvesykle den rundt i byen.

På torget utafor Glasshuset og G-sport:

Ved havna:

På andre sida ligger det et lite fort:

Domkirka (som ser ut som et fengsel):

Rådhuset:

I dag var det ikke så bra vær, men godt nok til at sandvolleyballturneringa blei gjennomført. Jeg og Solveig (fra klassa) var et av de få jentelaga som var med i turneringa - vi kalte laget for "Amøbene" (det må jo være noe veterinærrelatert som passer med vår kompetanse innafor feltet). Vi hadde ikke spilt sammen før, så da var det bare å komme i gang med oppvarminga før kampene. Selv etter vår iherdige innsats, blei vi knust av de som seinere vant damepokalen. Vi fikk noen poeng mot noen gutte- og mix-lag, men ikke mange nok til å komme videre.

Noen som var gode på å blokke:

Standen til arrangørene, PolarGym:

5 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte bilder fra Bådåddjo...
    Du er kjempeflink, Heidi Marie. :-D
    Glad for at sykkelen din er friskmeldt.
    Kleeeeem.

    SvarSlett
  2. Takk takk :D Ja, glad for at jeg slipper å falle av noe mer :D

    SvarSlett
  3. Så mange fine bildeR:)


    SV: ja, regner med at alt er bra med Thea:) Var koselig å se hun igjen..

    Hvordan står det til med deg?:) Du befinner deg i Bodø?

    SvarSlett
  4. Oj, skoleplass på så mange forskjellige steder ja.. Da er du flink på skolen! :) hehe, hvor ville du aller helst studert hen?:)

    Hva blir du når du er ferdig med å studere?:) Sorry at jeg spør mye.. Men syns det er viktig å holde seg litt oppdatert på hva de andre man har gått på skole med gjør videre i livet:)

    SvarSlett
  5. sv: Oj, det hørtes spennende ut :) Trives du med det da?:) Det er bare til å stå på, så kommer du nok inn skal du se:)

    Jeg har jobbet i et reklamebyrå, så har vært den som har vært ansvarlig for annonseoverføring til alle aviser + support ansvarlig for omtrent hele megler norge:) Men nå har jeg ferie :)

    Jeg har ikke noe jobb når jeg er tilbake fra ferie fordi jeg bare har vært vikar.. Hun jeg har vært vikar for har bare hatt permisjon.. Men det er kjedelig uansett.. Men finner meg nok noe jeg vil drive med:)

    SvarSlett