mandag 15. august 2011

Hunstadtoppen første skoledag på UiN

Detta har vært en behagelig, varm og strålende første skoledag på et universitet! Først fikk vi en introduksjon av lærerne på FBA (Fakultet for biovitenskap og akvakultur) og så gikk vi opp til klasserommet. Det var satt opp et slags program der vi først skulle ha en navnelek. Vi sa navnet vårt selv i tillegg til de foregående, og selvfølgelig måtte jeg sitte sist og dermed si alle navna i hele klassen på rams - men - tro det eller ei - jeg klarte det på første forsøk! Deretter hadde vi en slags quiz med forskjellige logikkoppgaver som vi skulle løse, og den flinke gruppa mi klarte alle oppgavene bortsett fra en, og det førte til at vi vant.

Med litt kyllingsuppe i magen gikk vi ut på tur og oppover - til Hunstadtoppen. Den ligger like bak UiN og gir oss utsikt til omtrent hele Bodø by. Jeg tilbrakte mesteparten av dagen sammen med tre hyggelige klassekamerater; Mae, Tonje og Martine. Jeg tror detta skal vise seg å være en hyggelig klasse jeg skal studere sammen med. Tonje og Martine bor forresten like i nærheten, så da har jeg klassenaboer også.

Klassa på Hunstadtoppen:

Bodø:

Vi så over til Saltstraumen:

2 kommentarer:

  1. Høres bra ut - flotte bilder :-)

    SvarSlett
  2. Ser ut som en fin gjeng studenter.... og så heldige dere var med været denne dagen. :-D Stooooore klemmer fra meg og pappa. :-D Kjempeglad i deg.

    SvarSlett