fredag 1. april 2011

Noddygave og veterinær i Hellas

Det er ikke ofte jeg kjøper barnefilmer og sokker i str. 29-32, men i dag var det et unntak - jeg skal nemlig i bursdag til Karen Marie i morra, og da må man jo ha en ordentlig bursdagsgave. Forresten  - jeg trekker tilbake det jeg sa om barnefilm - kom på at jeg kjøpte "Madagaskar" og "Franklin" for ikke så lenge sida, men det med sokkestørrelsen står jeg fortsatt ved.

Gava til Karen Marie:

Jeg har verken gavepapir eller kort, men med litt improvisasjon blir det nok bra. Med de "fantastiske" tegneevnene mine, kan jeg vel få til en blomst på et papir med en sol bak (?) - ja, jeg får forsøke noe litt mer kreativt.

Nå veit jeg endelig hva jeg skal gjøre til neste år (eller rettere sagt til høsten): Veterinærstudier i Hellas, nærmere bestemt University of Thessaly. Jeg søkte egentlig bare for moro skyld både der og i Polen for å være sikker på å komme inn et sted (det er jo ikke sikkert jeg kommer inn i Tyskland, og trolig ikke i Norge), og i dag fikk jeg altså mitt første svar. Det er på engelsk (som jeg egentlig ikke ville), men jeg har funnet ut at det ikke er så ille allikevel. Det ser ganske bra ut (det jeg har lest og sett så langt), så nå er det bare å finne seg en leilighet eller studenthybel. Jeg har ikke vært i Hellas på vinteren før, men jeg håper ikke det er for mye regn - det har jeg virkelig fått nok av i Kristiansand! Kanskje det blir seks år med sommerferie - hvem veit? Jeg gleder meg iallfall masse. Nå skal jeg finne litt mer info og så kommer det oppdateringer under veis.

4 kommentarer:

  1. Så flott da :-)
    Nå vet du i alle fall at det blir veterinærstudier og det er jo kjempebra.
    Sommer i 6 år du..............hehe :-) Høres jo deilig ut da.
    Klem og god helg til deg.

    SvarSlett
  2. Det var min 1.Aprilsnarr! Skal nok ikke til Hellas, men i morra blir det iallfall bursdagsfeiring :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du skal til Hellas! Gjett kven som vil kome å besøke deg der=D

    SvarSlett