torsdag 31. mars 2011

Regntøy og "Fit 4 Life"

Regn regn regn regn
Øsende regn
Pøsende regn osv...

Ja, det er skikkelig regnvær ute og jeg har tatt fram regntøyet. Det er kanskje ikke det mest elegante antrekket, men det funker iallfall. Etter siste time på skolen måtte jeg komme med av sted til sykkelen min, og som den regnskye (tja...) personen jeg er, tok jeg på meg alt før jeg gikk ut i regnet; dvs.: Støvler, regnbuksa strøpt rundt støvla for ikke å få buksa i kjedet på sykkelen, ryggsekken (denne innafor jakka fordi jeg ikke har regntrekk, derfor så jakka ut som et pølseskinn rundt magen, men ikke på arma - også et merkelig syn), hjelmen (inni hetta for ikke å bli våt i hue) og et par vanter for ikke å fryse ihjel på henda.

Der gikk jeg altså fra den ene bygningen (bakerst på campus) med detta på meg, tusla blid og fornøyd forbi pekende folk, noen som holdt seg for munnen da de fikk se klumpen på ryggen min og de som rett og slett lo med meg da jeg satte opp et stort glis. Tja, jeg synes nå at jeg var nokså praktisk, men det var visst andre som tydeligvis ikke så logikken i "alien-cat-walken" min, tihi.

Regnvær:

For første gang har jeg hatt en personlig trener på "Spicheren". I julekalenderen på "Spicheren" vant jeg nemlig en "Spicheren Fit 4 Life"-avtale som jeg begynte med i dag. Treneren heter (ikke så overraskende) Heidi, noe som 50% av de personlige trenerne der heter - morsomt. Jeg lærte mange forskjellige øvelser med slynge, rokka med rokkering (en sånn vond en med pigger som stikker deg i magen - skal sikkert være godt for noe) og til slutt gikk jeg på en kondistime med Line Marie, lekte Tarzan & Jane og en sveitsisk cowboy på låvebryllup - kjempegøy!

2 kommentarer:

  1. Du er bare helt HERLIG !!! :-D

    SvarSlett
  2. Tihi, ja, noen kan se på det på den måten også! Haha ;)

    SvarSlett