søndag 10. april 2011

Steiner vårmarked og en Goldhase

Hanna og jeg bestemte oss for å dra på steinerskolen og -barnehagen sitt vårmarked i går, der det var loppemarked, utlodninger, café, sirkus og mye anna moro. Strålende solskinn, 16 grader og nesten vindstille gjorde den tidlige aprildagen det til en sommerdag. Det var også den første dagen jeg har gått uten jakke ute - herlig å kjenne vårduften, og det gjør at jeg bare gleder meg mer og mer til sommeren og ferie. Vi møtte også Tale og Ludvig der.

Tale, Hanna og Ludvig:

Det har ikke vært så mye på programmet i dag, men sommerfølelsen er fortsatt til stede. Jeg har nemlig takvindu og får virkelig kjenne det når sola steker. Det endte med at jeg hadde begge vinduene nede i stua på vidt gap i hele dag i tillegg til å ha takvinduet oppe (der det innimellom dalte ned litt møkk, frø og andre ting som blafra rundt på taket).

Jan, som studerte her som utvekslingselev sist semester, har kommet tilbake på besøk og avla nettopp en visitt hos meg. Blidere blei jeg da han dro fram en "Goldhase" fra sekken som gave.

Der goldene Hase:

Meg som spiser'n opp:

4 kommentarer:

  1. Åååååååååååååå så heldig du var da :-)
    Ser riktig så godt ut.
    Stooor nattaklem til deg.

    SvarSlett
  2. Ja, den falt i smak skal jeg si deg! Nammmmmm!!!! :D Nå er det bare å håpe på litt påskesjokolade når jeg kommer til Oslo og Hamar ;)

    SvarSlett
  3. Den så god ut....Nam Klem pappa.

    SvarSlett
  4. Det var den også, gikk ned på en kveld, for å si det sånn ;)

    SvarSlett