lørdag 2. april 2011

Karen Marie-bursdag

FOR DE SOM IKKE SKJØNTE SPØKEN I GÅR, SÅ VAR DET EN APRILSNARR DET DER MED Å FLYTTE TIL HELLAS FOR Å STUDERE!!!

Magnar og ungene kom og henta meg i dag tidlig og satte av meg og Karen Marie på Åros Ridesenter i Søgne der Karen Marie red på drop in-time på hesten (langedraghesten, fjordingen og andre navn den fikk underveis) Freskus. Karen Marie red også Shania i Alta sammen med meg i fjor, og hun kan det meste en (i dag) femåring kan klare. I dag trava hun aleine på sporet og styrte unna på høyre og venstre side for noen kjegler alt etter som hvilken side jeg pekte på. Jeg kan bare bukke og takke den snille rideskolehesten for å være så lett håndterbar og ikke finne på noe som helst sprell.

Karen Marie på Freskus:

Etter å ha sala av og satt på dekken, kom Magnar og henta oss. Da var det tid for barnebursdag! Vi var ved en bålplass som tilhørte barnehagen og hadde bål midt mellom en gapahuk og en lavvo - det minna skremmende mye om turene i Alta, men på en koselig måte.

Bålplassen:

Vi grilla pølser, spiste kake (med bursdagslys som blei blåst ut av vinden), lefse og massevis av godterier. Det var natursti/poster (som Ingebjørg og minsin gruppe vant), potetløp (som Karen Marie vant) og masse andre aktiviteter å holde på med.

Ingebjørg i potetløpet:

Snart kommer Hanna (som har bakt boller) og Sarah, så da blir det jentekveld med filmsjåing (tysk?) og kakao!

4 kommentarer:

  1. Så koselig barnebursdag da :-)
    Kos deg meg film og kakao du aprilsnarjenta.........
    klÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆm

    SvarSlett
  2. Ja, det var som turene i Alta :) Herlig å være så lenge ute med mange folk! Haha, den gikk du på! (?) Jaja, stor klæm te dæ å!

    SvarSlett
  3. Dette ble jo en helt suveren dag. Så koselig. Kos deg i kveld også, og hils masse fra meg og pappa. :D

    SvarSlett
  4. Jepp, hadde det kjempekos!!! Vi så filmer og spiste masse godt og kaker :) Hanna lagde kakao :D

    SvarSlett