onsdag 28. september 2011

Økologilab og svømming

Jeg fikk brukt tysken min i dag! Han vi hadde i økologilaben kommer fra Tyskland, så da vi skulle gjøre noen oppgaver på exel og jeg ikke skjønte noe, forklarte han det på tysk. Moro! Savner det virkelig. Jeg satt mellom Ane og Heidi Marie, så jeg fikk litt hjelp av dem også. Jeg sliter litt med å huske alle formler og andre ting i exel og hvor jeg finner hva og i hvilken rekkefølge alt skal i. Jaja, det blir vel bedre.

Kvelden brukte jeg sammen med René i bassenget. Vi kappsvømte og kosa oss, men så fikk han det for seg at han skulle svømme under vann fra den ene sida av bassenget til den andre. Jeg lo litt halvhjerta og var egentlig i tvil om at det skulle gå, men etter hans vellykka forsøk, ville jeg også prøve. Det var litt slitsomt uten så alt for mye luft på slutten, men jeg klarte 25 meter under vann - stolt!

Bodin VGS:

2 kommentarer: