torsdag 8. september 2011

Heidi Marie og blokka

I dag skjedde det noe rart - jeg møtte nemlig Heidi Marie, som går i kjemi- og zoofysiologiklassa mi! Hun satt plutselig ved siden av med da vi hadde navneopprop, og hva er sannsynligheten for det i en klasse på nærmere hundre studenter? Jaja, gøy var det iallfall - også at hun aldri har møtt ei anna Heidi Marie før.

Til nå har jeg vært sjuk mer eller mindre hele tida - forkjøla og litt feber, men nå skal det være over! Siden sist har jeg fått med meg at Sval (dattera til Harald Rosenløw Eeg) vant MGP jr. og jeg har vært og stemt. De hadde visst satt opp valg"lokaler" på skolen, så da er det ingen grunn til ikke å stemme.

Her er forresten noen bilder av åssen det ser ut utafor her;

Blokka:

Jeg bor i øverste etasjen her:

2 kommentarer:

  1. For ei fin blokk du bur i no, samanlikna med 'sjukehuset' Roligheten. Det er vell ganske sosialt òg, når det er nokre blokker atmed kvarandre. Kjekt å sjå korleis du bur:]

    SvarSlett
  2. Ja, kan si at standarden er forbedra "noen" hakk! ;) Tja, ei i klassa bor i naboblokka, og er blitt kjent med noen andre rundt her også, men dessverre ingen i samme blokk ;) Men ellers alt bra!

    SvarSlett