mandag 28. mars 2011

Hvil i fred, Børdi

Strålende sol, ti varmegrader og blå himmel - jippi! Gårsdagens regn har virkelig blåst bort - det vår igjen.

Nå har jeg fått vite at Birdland "Børdi" har gått bort etter å ha hatt skader i hasene siden i høst. Hun var en hest jeg passa på på Ellingsrud rundt ca. 2004, og jeg red henne igjen etter at hun flytta til Danmark og senere Kongsberg, på rideleir på Stall-K i 2005.

Mange gode minner, men også noen utfordringer med klaustrofobien hennes inne i stallen. Vi var også sammen en sommer på gården Borgja der Eirill, daværende eier, er vokst opp.

Hvil i fred
12.06.1993 - 21.03.2011

Meg på Børdi 2005:

3 kommentarer:

  1. Åååååå, det var trist å høre. Husker den så godt. Dere passet så godt sammen... RIP Børdi... Meg og pappa. <3<3<3

    SvarSlett
  2. Så trist da. Bildet er fint da, ei søt jente på en nydelig hest :-)
    RIP Børdi.
    Stoooor klem

    SvarSlett
  3. Takk :) Prata litt med Eirill i dag også, godt å få ting litt ut av systemet :)

    SvarSlett