søndag 9. september 2012

Søndagstur

Nå er jeg så godt som frisk igjen (noen host nå og da) og har vært på svømming (en ny fyr, som er politistudent, har begynt og er kjempetrivelig) og zumba (Ida og jeg fikk kjørt oss i går) for første gang dette semesteret. På tirsdag er det første boksetrening.

Nydelig vær:
 
I dag er det nydelig vær, og da jeg blei vekket av Idas melding om å gå på tur, var planen klar. Vi gikk i lysløypa et stykke før vi fant en retning ingen av oss hadde prøvd ut før, så da måtte vi jo selvfølgelig det. I enden havna vi på en bilvei, der Bodø modellflyklubb befant seg direkte overfor. Det blei til at vi satte oss der og så på alle de forskjellige flya suse rundt i lufta (og er helikopter) sammen med ørnene. Et av flyene styrta i et tre under landing, men jeg tror det overlevde. Blå himmel, sol og koselig selskap på søndagstur.
 
Våpenskjoldet:

2 kommentarer:

  1. Så glad for at du snart er helt frisk og har kost deg masse i dag. Nydelig bilde. :)
    Stooooor klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en koselig søndag.
    Deilig å være frisk igjen tenker jeg - da er du vel ladd for en ny uke.
    Stooooor tanteklem og liten smask :-)))))))

    SvarSlett