søndag 30. september 2012

Bertnesdagan og nye folk

På tirsdag var jeg med på noe rått - rugbytrening! Det var supergøy og utfordrene og det var lov å takle hverandre. Vi spilte en slags håndball-rugby med mål og da klarte jeg å takle ned treneren noen ganger. Han kalte meg til slutt bare for "angry girl" - haha! Det var kjempegøy, men med mine knær og legger er vel ikke det akkurat det smarteste å være med på, men jeg må si jeg er en livserfaring rikere.

I går var jeg på tebesøk hos Olga og Ines og skravla tysk i flere timer med dem, og i dag var vi og noen flere tysktalende på Bertnesdagan på UiN og så på eksperimenter og stander rundt omkring. Etter det gikk vi ned til Mørkvedhallene på loppemarkedet og bodene der med alt mulig til salgs. Det var noen lavvoer utafor, et hoppeslott og masse liv og folk over alt.

Høsten er her:

Etter Ines og Olga gikk hjem, gikk jeg meg en tur i skogen og fant et sted med masse bringebær som jeg koste meg med.

1 kommentar:

  1. Bringebær i slutten av september..... høres deilig ut det da - godt de har overlevd så lenge. Bra du koser deg Klatremus.
    Stooor klem

    SvarSlett