tirsdag 17. april 2012

Trappeaction og skogstur

Da jeg var på vei ut døra i dag så jeg noe skrekkelig på trappa - en (på godt norsk) shit som lå pent og pyntelig på et tørkepapir. Hadde jeg ikke sett ned i riktig øyeblikk, hadde jeg nok sklidd på den...og landa midt oppi enda en gang(?). Isteden flytta jeg den til hjørnet av trappeavsatsen til skrekk og advarsel for andre. Lurer på hvem synderen er.

Jeg har vært på skolen og hatt lab i dag - noen merkelige greier vi skulle se på, tegne og forklare.

En slags grønnalge:

En katt jeg møtte på vei hjem:

Det har vært kjempefint vær noen dager nå, så jeg har vært ute på tur i lysløypa og i skogen noen timer hver dag. I går var Solveig med, og idet vi gikk opp stien til lysløypa, så jeg opp. Der fløy en diger brun ørn med kraftige vinger og brei kropp - helt fantastisk! I andre enden av entusiasmeskalaen har vi situasjonen da vi kom tilbake til meg og fant jeg ut at mobilen min var søkk vekk. Dermed blei det en ekstra tur ut for å lete. Vi gikk til Solveig for å begynne der, men da vi hadde tenkt til å gå opp trappa til huset hennes, lå mobilen på det nederste trappetrinnet - snakk om flaks!

1 kommentar:

  1. Heldig du er som fikk se en så flott ørn.... og som fant igjen mobilen din med en gang... :) Kleeeem fra meg. :)

    SvarSlett