torsdag 26. april 2012

Butikktur og kosehund

På vei hjem fra svømminga i går sto hunden jeg klappa for noen uker sida utafor ein blokk like bortafor her. Jeg tror det er en ung schäferblanding. Den var skikkelig kosete og leken - vi lekte med en pinne, men så kunne den plutselig stikke hodet ned i fanget mitt for å få kos (eller sleike meg i ansiktet).

"Mamma, mamma, mamma! Lika du sånn hær? Mamma, mamma - ka med den hær da?" En liten gutt var sammen med mora si på butikken i stad og ville vite hva hun likte for noe der. Istedenfor å mase om han kunne få en masse ting, løp han entusiastisk rundt og fant ting til moren sin som han trodde hun kunne ville ha. Det var bare så nydelig at både jeg og ei butikkdame bare så på dem og smilte.

Nå er det ikke mange dager igjen før jeg drar på tur til Bjerka for å besøke Sigrid og resten av familien hennes. Mulig vi skal en tur på sætra også - jeg gleder meg!

Skal bo i Rystua:

2 kommentarer:

  1. Så nydelig liten gutt med så stor kjærlighet til mamma'n sin... :)
    Hils masse til hele familien Bech fra meg da...
    Stoooor glatiklem fra meg. <3<3<3 ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg gjøre, vettu! ;) Haha.. Glati på du og

      Slett