mandag 9. april 2012

Påskeferie på Fjellheim Gård

På flyet til Bodø i dag så jeg et par med to unger noen rader foran meg. Gutten løp fram og tilbake i midtgangen og jenta satt på fanget til mora, lugga ut masse hår fra henne, kasta det vekk og fortsatte å lugge. Deretter fikk mora seg noen slag i ansiktet og grimaser skåret mot seg. Mora gjorde ingenting, men faren tok henne etter hvert på fanget sitt og lot henne skrike etter å sitte hos mora. Tja, dette var et lite irritasjonsmoment for meg i dag. Oppdragelse? Ikke tørre å ta tak i ting i offentligheten eller bare overseende foreldre?

Whitney med stooor mage:

Nå har jeg kommet tilbake etter ei uke med påskeferie. Den starta på Hamar med 50-årslag hos tanta mi og så var vi en tur hos bestemor og bestefar. Resten av ferien har jeg brukt på Fjellheim Gård på Lindeberg ved Frogner sammen med Suzanne, Whitney og sju hester til. Her om dagen fikk jeg se føllet bevege seg inne i magen til Whitney og kjente høvene da jeg holdt utapå. Ellers har jeg ridd mye - Ane var også med på en tur på Whintey mens jeg red Magò.

Meg og Whitney-Bell:

4 kommentarer:

  1. Det har vært sååååååå koselig å ha vært sammen med deg i påsken. Både i bursdag, vært i stallen, hatt besøk av Ane og spilt masse spill. Tuuuuusen takk, kjære gode jenta mi! :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Kos å være hjemme igjen - og ikke lenge til neste gang! :D

      Slett
  2. Haaaalååååååååååååååå
    Høres ut som du har hatt en flott påske - selv med en del jobbing.....
    Synes dette skoleåret har gått utrolig fort. Kjempekos og se deg igjen.
    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja, jeg overlevde da :) Kos å se deg igjen også :D Halåpåru!!

      Slett