søndag 22. april 2012

Skogstur og grilling

På fredag var det igjen nydelig vær og Solveig, Ida og jeg var på tur i skogen i tre timer og gikk til Soløyvannet og så på våren komme. Etter boksinga var det grilling på parkeringsplassen utafor som sto for tur. Megan, Grégoire, Anna, Beñat og jeg fant ut at kulda var litt for uutholdelig etter at sola gikk ned, så da var det inn for å se på film.

Et bilde av Soløyvannet fra i høst:

I går hadde jeg en superduper kveld hos Solveig med resten av filmen "Wild Child" (vi så mesteparten for noen dager sida), "Stolthet og fordom" og "Rumor has it...". Vi spiste pizza, mammas sjokoladekake og is som vanlig. I tillegg klarte jeg å lære meg et nytt refreng av en sang på piano!

Det har ikke skjedd så mye spennende i dag, men etter en ok yogatime lagde jeg meg litt te og spiste ost og kjeks til kveldsmat.

Nam nam:

2 kommentarer:

  1. Oj... Det var mye namnam.... :)
    Så bra at sjokoladekaka mi får ben å gå på... ;)
    Kleeeeem. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den gikk helt til Bodø og blei igjen her! Hahaha!

      Slett