torsdag 10. november 2011

Halsbetennelse og mindreårig

Fram til nå har jeg mer eller mindre vært sjuk, hatt mye skole, kommet for seint og forsova meg på grunn av en halsbetennelse og dermed lite mat jeg klarte å få ned for å få noe energi. Har gått på en penicillinkur og er så og si frisk igjen nå.

Vi har også fått prøve oss med en foreleser fra Slovakia, fra det universitetet vi skal gå på der, i reproduksjon, og det var egentlig helt ok, men hun gjentok seg selv til de grader!

Våkna av ei som skulle selge meg en sykkelforsikring i dag. Hun spurte meg etter en stund etter mine foresatte, men da måtte jeg fortelle henne at de nok bodde i Oslo. Da kom det forsiktig: Men er du over 18 år, da? "Joda", det har jeg vel vært noen år (tenk at jeg blir tatt for å være mindreårig selv på telefonen!).

Så kom jeg meg på skolen og var med på å finne protozoa i magesafta til ei ku. Det stinka fælt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar