lørdag 19. november 2011

Julebord og Høglimyratur

I går var det julebord for Animal Science - det vil si for begge kulla - og jeg blei kjent med noen andreklassinger. Det var nydelig mat med blant anna pinnekjøtt, skinkesteik, medisterkaker, stuinger av forskjellige slag og massevis av tilbehør. Til dessert var det riskrem med tre mandler i, men det hadde seg sånn at det kun var to som blei funnet - jaja, hva gjør man med den siste marsipangrisen da? Den blir gitt til vinneren av stolleken!

Martine in action:

Beate, Solveig og meg: 

Folka fra klassa:

I dag tok jeg meg en tur rundt omkring for å bli kjent med turmulighetene.

Her bor jeg:

Her:

Her (vindu nummer fire fra venstre i andre etasje):

Bekken utafor:

Solnedgangen litt før 14.00:

En katt jeg møtte på hjemturen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar