fredag 11. november 2011

11.11.11

Det er en historisk dato i dag vi aldri får oppleve igjen! Det er dato: 11.11.11!!!!! Og klokka var jo 11.11.11 i dag også, så detta kan ikke bli bedre. Den 11.11.11 klokka 11.11.11 befant jeg meg i den nye leiligheta mi i Høglimyra sammen med Mae, som var så snill å vise meg hvor jeg skulle. Gleder meg til å flytte inn til Tina og Megan på søndag. Nå er det bare pakkinga som står for tur. En del har jeg allerede fått i poser, så nå er det bare kjøle/frysevarer, saker fra badet og klær igjen å pakke.

2 kommentarer:

  1. Jeg vet det er en stund siden, men håper jeg får svar!! :) Hvorfor flyttet du ??

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, hei! Har ikke sett denne kommentaren før nå ;) Jeg flytta fordi den forrige leiligheta ville jeg bare hatt maks ett år uansett, så jeg måtte finne meg noe nytt jeg kunne ha ut tida jeg var i Bodø. Og en annen viktig ting var prisen. Det å slippe å betale 5000 kr for et lite rom i mnd. og heller betale under 3000, var mye mer attraktivt :)

      Slett