søndag 30. oktober 2011

Mamma og pappa på besøk

På onsdag hadde vi veterinærmøte igjen. Først prata vi med 2.klassingene om åssen de hadde hatt det i Kosice da de var der nede for å se på fasilitetene, og så møtte vi generalsekretæren i Norges Veterinærforening.

Torsdag var første dagen jeg har skulka noen som helst timer på UiN. Mamma og pappa kom på ettermiddagen, så da sløyfa jeg de siste timene. Jeg fikk kommet meg hjem og tatt dem imot, og så bar det av gårde til butikken for å gjøre storhandel. Etter å ha fått (nesten alle minus noen glemte) kjøle- og frysevarene inn dit de skulle, blei vi henta av Åse og feira bursdagen min på "Big Horn Steak House" med Mae og Solveig i tillegg.

Åse, mamma, megm Solveig, Mae og pappa:

Etter en nydelig middag dro vi til Nyholms Skandse og så på kanonene og lysene over i byen.

Mae og meg:

På fredagen hadde vi også en utflukt - denne gangen til Norsk Luftfartmuseum. Med varierende interesse for forskjellige ting, hadde vi det alltid gøy.


Jeg lærer fysikk:

Mamma klar for krig:

...og jeg også:

Gårsdagen brukte vi for det meste innendørs (regn regn...), men besøkte "Bertnes Geo-Senter" en tur med Åse. I dag vaska vi og rydda bort det meste før mamma og pappa dro.

1 kommentar:

  1. Så bra at du hadde en kjempefin bursdagsfeiring i fjor. Håper og få høre noen nyheter fra nyere tid også.
    Skal hilse fra mamma også.
    Stooor klem fra tante :-)
    SØTA

    SvarSlett