tirsdag 18. oktober 2011

Skole og hestetegning

Fram til nå har livet gått sin vante gang; trening, skole, mat og søvn (selv om nok av sistnevnte har vært litt vanskelig å få til - veit ikke hvorfor, men får bare ikke sove).

For noen dager sida var det ei jente som begynte å prate med meg etter trening og la ut om alt og ingenting, så nå har jeg livshistoria til ei jente jeg aldri har sett før. Litt rart, men hyggelig mens det varte.

Vi hadde zoofysiologilab i dag der vi testa sansene våre. Jeg må si jeg hadde ganske normale sanser, men hørselen min var det noe rart med. Har et dropp ca 10-20 dB på både 1000 Hz og 8000 Hz - rart. Forhåpentligvis er det ikke noe som plager meg veldig. Vi begynte også med biofysikk i dag med en dame fra Kosice i Slovakia - sykt vanskelig + at hun trodde alle hadde fysikk fra før.

Kristin skulle lage en tegning av en hest på skolen, så da fikk jeg den ære å lage en skisse til henne:

1 kommentar:

  1. Mange som føler seg fortrolige med deg... :)
    Kjempefin tegning/skisse du tegnet...
    Kleeeeem...

    SvarSlett