mandag 10. oktober 2011

Solveig på besøk

Da var første deleksamen over og jeg har fått svaret allerede (1 poeng unna E) som indikerer at jeg strøyk. Det var ikke lett å ta innover seg når jeg aldri har strøket på noe før! Jeg får bare håpe at jeg klarer meg bra nok til i det hele tatt å bestå faget (zoophysiology).

På lørdag hadde jeg en kjempehyggelig kveld sammen med Solveig; vi dro først på butikken for å handle inn og så dro vi hjem til meg, lagde pizza (dvs. stekte ferdige First Price-frossenpizzaer), spiste is med Non Stop og sjokopulver, så på "P.S. I love you" og spilte Ligretto.

Is med nam:

Så kom Johannes med en utfordring til oss: Du får et A4-ark og kan brette det på alle mulige måter så mange ganger du vil og så skal du rive en rett strek rett fra øverst til nederst på det du har bretta sammen. Ut av dette skal det bli et kors. Vi klarte ikke å komme så veldig langt før vi fikk høre at vi var PGJ (matte/kjemilærer fra KG, Veidahls uttrykk for "detta er på jordet", bare at han tok den litt lenger: På Galt Jorde). Johannes viste oss åssen vi måtte ha bretta den, og etter litt riving, kom et fint kors ut av det.

Solveig og ett av korsa:

1 kommentar:

  1. Ønsker deg lykke til med de resterende eksamenene...
    Så koselig at Solveig er på besøk hos deg i kveld også da...
    Glad i deg. :)

    SvarSlett