søndag 20. februar 2011

Skitur og Risk

Pappa hadde vært så snill og laga frokost i dag med egg og nystekte rundstykker. En perfekt start på dagen som fortsatte like perfekt. Hanna dro av gårde på Vinter-SNU og jeg så på noen episoder av "Medium" (elsker den serien!) før Ane kom til meg. Vi fortsatte å se fram til Adriani var klar for nok en skitur. Pappa, Ane og jeg gikk så av gårde for å møte henne ved parkeringa. I strålende vær, passe kaldt og i masse snø gikk vi innover i skogen. På Mariholtet satte vi oss ned og spiste en kanelbolle og jeg fikk kakao med krem - nam!

1. posisjon, klar for tur:

Meg, Ane og Adriani:

Mariholtet:

Like etter vi kom hjem ramla Hanna inn døra. Vi spiste en nydelig søndagsmiddag med laks og brukte kvelden på å spille "Risk". Jeg skulle eroble 24 områder (d.v.s. omtrent hele verden), men kom ikke så langt før det var blitt kvelden og Ane måtte hjem (det er visst noen som har forelesninger på mandager).

Meg, Hanna og Ane:

2 kommentarer:

  1. Kjempeartig å spille risk igjen.....selvom jeg ble nærmest utradert

    SvarSlett
  2. Ser dere hadde det kjempekoselig. Synd jeg ikke var hjemme... Kleeeem. :-)

    SvarSlett