fredag 5. november 2010

Diktpubllisering og Kaiserschmarrn

"Her er avisa." Det er Hanna som legger "Kristiansand Avis" på pulten min. "Endelig er den kommet", tenker jeg halvhøyt og blar etter anvisning om å se etter diktet nederst i høyre hjørne. Jeg finner det på "lesersida". Med grønn bakgrunn skiller deg seg faktisk litt ut, og jeg er selvfølgelig meget fornøyd. De har trykt "Solstrålesmilet" nå, så da blir det vel "Sommerfuglen" neste gang (håper jeg iallfall).

Side 26 i avisa (også nettavis) nederst i høyre hjørne står det ei grønn rute. Linken til nettavisa er her - det er bare å bla seg fram: http://www.kristiansandavis.no/web/flashcatalog.php?CatalogID=33

Tok bildet av avisa:

Jeg blei invitert på "Kaiserschmarrn" hos oss i dag, og Nikki, Lisi og Kerstin kom også en tur. Etter å ha spist risengrynsgrøt (JULESTEMNING!) til middag, blei det ordentlig god dessert med eplekompott til.

Sabine, Nikki og Lisi:

Kerstin har også klart å skade (vrikke) foten sin, men hun var like blid for det. Hun var nemlig ute i går og blei "litt" berusa. Det endte med at hun fikk vite at ikke alle gatene i Kristiansand hadde utfylte hull i asfalten - resultatet blei en hoven ankel som hun også i dag hadde et kjøleelement bundet fast til.

Lisi og Kerstin (med nyinnkjøpt "Norwegerpulli"):

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar