onsdag 2. mai 2012

Badetur

Jon Andor kom på besøk på morraskvisten med en pose ved for å hjelpe meg å fyre opp. Så gikk jeg en tur i snøstormen for å få handla inn litt mat. Etter å ha lett litt for å finne den riktige veien til butikken, gikk jeg i en halvsirkel tilbake gjennom to hager før jeg fant butikken (som jeg egentlig ser fra Rystua).

Så fikk jeg lyst til å bade og tok på meg badedrakta og gikk ned til båthuset for å teste ut vannet. Det var litt kaldt med fire grader i lufta, men virkelig forfriskende.

Badenymfa:

Overlevde:

På ettermiddagen gikk jeg en tur opp til Anna-Marie og Jon Andor og fikk hilse på tre av kattene deres og sønnen Helge. Etter en kopp med te og noen kjeks tok jeg turen ned igjen og fortsatte med eksamenslesinga. Det er fortsatt snøstorm ute, så en kopp kakao i varmen fra peisen var godt. Jon Andor kommer seinere i kveld for å heale meg. Det er forresten en mann som går igjen her i tillegg til en stor hund trolig fra krigens dager.

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt at det var vanskelig å finne butikken... ;)
    Kjempetøffe og litt gale go'jenta mi.... Tror kanskje ikke kroppen min hadde overlevd et slikt bad.... Hehe... Brrrr....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, butikken er jo bare sååå langt unna! Kjempevanskelig! Hehe, nei, men kanskje du klarer å bade i sommer!

      Slett