lørdag 28. mai 2011

Kulturnatta i Kr.Sand

Regn, regn, regn... Det er "Kulturnatta" i Kristiansand og det renner fra oven.

Paraplyer i trærne:

Først var jeg hos Sarah sammen med en del utvekslingsstudenter og spiste en kjempegod kyllingfrikasse lagd av en tysk kokk.

Folka hos Sarah:

Etter noen hyggelige pratetimer på engelsk og tysk var det tid for å komme seg på konsertene i byen. Jeg gikk rundt omkring med Tale og Ludde og hørte musikk fra over alt i byen - det er kanskje ikke så rart ettersom det var en del konserter som gikk samtidig. Det var også mange stands på torvet med innslag fra hele verdens land. Jeg fikk med meg noen konserter (ukjente for meg) før jeg var på Line Maries konsert på "hos naboen" - deretter "Honningbarna" på "Charlies" før det ble kveld.

Line Marie:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar