søndag 20. mars 2011

Norah, Oddersjaa og Den omvendte båt

Det er ei stund sida jeg har gjort reint på rommet mitt nå, så da jeg kom hjem i dag, tok jeg fram feiebrettet, moppen og støvkluten og gikk over hele leiligheta. I samma slengen satte jeg på ei maskin med klær og rydda ut av sekken. Jeg har vært hos Trond Arne i helga og det er lenge sida jeg har sett så mange filmer på så få timer - det blei hele sju filmer til sammen denne helga selv om vi også fant på andre ting.

Han har en kanin som heter Norah (etter Norah Jones), men den var plutselig skikkelig hissig, og da var det bare å la den være i fred for å slippe å bli sparka eller biti. Hun fikk mat og ferdig rengjort bur på lørdag, men hun blei også sint på matboksen. Dermed havna maten over alt og en velta boks sto igjen.

Norah:

Etter kaninburrengjøringa dro vi til Samsen Klatrehus og klatra litt før vi lagde nachos til middag. På kvelden skulle det være den største månen som er observert på 20 år, så da var det bare å ta fram kameraet.

Månen:

I dag var det tid for søndagsturen. Vi tok bilen til et sted og gikk på topptur til "Oddersjaa" og "Den omvendte baad". Litt klatring (bare 229 høydemeter) og balansetrening, men ellers gikk det ikke så alt for gæli med knærne.

Utsikta fra toppen:

På Oddersjaa med tåke i bakgrunnen:

Vi måtte jo skrive oss inn i turboka:

På vei ned med knall og fall og støttetrær (et som knakk):

Den største fossen vi så:

2 kommentarer:

  1. Wow... Litt av ei hælj.... ;-)
    Artig med den lille filmsnutten av den fantastiske utsikten... Hehe....
    Stooooor klem. :-D

    SvarSlett